"UBER" free 15 minit hehehehe

Assalamualaikum,

Bosan kan takdak keja nak buat? 

heheeheeee.....

alkisahnya, tadi seorang Shawl pergi lah ke maktabnya kembali (dibaca:MRSM Langkawi) *aik, apsal skema sangat ayat aku? kihkih

sebab apa gi maktab?
Borang2 interview yg selambak tu, ingat senang2 nak lepas cenggitu je pergi KPTM Bangi nanti?

Noooooooohh *nehiii

So, aku janjilah dengan mamat ni, nama dia Amzar, kawan baik sejak darjah satu weh! sampailah ke form 5 sekolah asyik nak sama je hmm follow aku ke mamat ni? #perasan #haktuih

Okay, kisahnya camni, berjanji punyalah berjanji bagai nak rak :

A:"confirm eh kul 9.30 pagi?"
S:"Yaaaa aku tunggu kat guardhouse, selagi hg tak sampai aku takkan masuk dalam" *betapa pengecutnya seorang Shawl....zzzz

Hmmm biasalah.. confident gila aku sampai awal dari dia puiii..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

At last, seorang Shawl melambatkan diri datang setengah jam kendian.. #typicalmalay

haihhh melayu sungguh deme nihhh!!

apa lagi, tadahla telinga dekat pakcik tu sbb lewat setengah jam hmmm.. saja ja aku nak duga dia sebabnya semalam dia buat aku tertunggu2 kat umah sampai 2 jam weh!

Baru setengah jam tunggu dah kecoh..zzzz.. *tangan ke bahu mata ke atas

~~~~~OK, Settle semua urusan ~~~~~

DIA BALIK UMAH TINGGALKAN AKU SORANG2 WEH! Kuangajo punya mamat!

So apa lagi, takkanlah aku nak menempel kat maktab tu sampai ke sudah? Aku pun call lah "UBER" .. haahaha ngarut ah shawl, Langkawi manada Uber zzzzz...

"UBER" tu sebenarnya si Ilham, partner aku waktu AD (read: Annual Dinner) Form 3. Dia dah dapat "P". Kebetulan, dia kat Kuah, so vroooommm naik Toyota Rush hak milik Puan Nazly hahaha ngeks =D

Balik rumah tu sengaja amik jalan jauh, sebab nak bersembang hahaha double ngekss..

So, 15 minit tu dimanfaatkan betul2.. sembang lah pasal interview..#typicalMRSMstudent hahaha zzzz..

Dia kena balik awal, pasalnya dia kena masuk keja kul 12 tengahari tu. zzzz bosannn

Dia kena amik injection mende ntah untuk pengendali makanan tu.. dia kata "typhod" kejadah apa tu? 

SI RI YUS LI, TAK PERNAH DENGAR PUN ZZZZ

So, selamatlah aku sampai ke rumah hahahaha yesss! Dia komplen asal la umah seorang Seorang Shawl ni dalam sangat..? Kampung bruhh, biasalaaaa XD

sekian, entry kalini.. lapaq nak makan.. babaii
*Rambut tu taktaula kenapa.. padahal sikat ada ja atas dashboard tu zzz

"tengok peta ke bang?".. tipulah, itu slip tawaran interview MARA.. saja zz

Comments

Popular posts from this blog

MR D.I.Y, I'M IN LOVEEE!!

KENA CULIK SEKEJAP..

KEHIDUPAN DI KOLEJ MARA KULIM SEBAGAI PELAJAR PRA-U USM SESI 17/18